Voor corporaties wordt het steeds belangrijker om klantgerichtheid van binnen naar buiten uit te dragen. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk, hoe ziet dat eruit, hoe werkt dat eigenlijk in de praktijk en hoe kun je daar zelf een rol in spelen?

Tijdens mijn interactieve workshop ‘de Ander Centraal’ kijk je onder andere naar wie jij zelf bent, waar jouw behoeften liggen in het contact met de ander en hoe jij de wensen van de ander kunt waarmaken. Leer je hoe je andere woorden kunt gebruiken als je ‘Nee’ moet verkopen en hoe je de klant toch met een tevreden gevoel naar huis kunt sturen. Je hoort mensen vaak zeggen dat klantgericht zijn in je moet zitten omdat je dit niet aangeleerd kunt krijgen. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Door goed te kijken naar wie jij zelf bent als klant of collega en kijken naar waar jouw eigen wensen in het contact liggen, kun jij dit ook overbrengen aan de ander. Door een samenspel van teamwork en het inzetten van je talenten en kwaliteiten, is het mogelijk om vanuit je eigen comfortzone klantgericht te zijn. We gaan actief met je aan de slag, door te doen, door in beweging te zijn en veel te oefenen.

Voor wie is deze workshop

  •  Voor hen die willen ervaren wat klantgerichtheid met jezelf en de klant kan doen
  •  Voor hen die graag complimenten van klanten willen ontvangen
  •  Voor hen die graag vanuit hun comfortzone blije klanten willen maken
  •  Voor hen die blij worden van oprechte verbinding maken met de klant

Voor wie is deze workshop niet geschikt;

  •  Voor hen die een Amerikaanse aanpak hopen te krijgen
  •  Voor hen die geen toegevoegde waarde in klantgericht zijn zien
  •  Voor hen die komen omdat het moet

Resultaat na afloop

  •  Energie om met de in- en externe klant aan de slag te gaan
  •  Een duidelijk plan van hoe jij jouw eigen talenten in gaat zetten om de klant centraal te stellen
  •  Inzicht in wie jij als mens bent, hoe jij jouw behoeften maar ook die van de klant centraal kunt stellen
  •  Bij een team-training: een duidelijk plan van hoe jullie vanaf morgen als team aan de slag
    gaan om de klant blij te maken

    De workshop wordt verzorgd door Lexia Emerenciana én een trainingsacteur. Lexia traint teams en individuen bij sportcentra naar ledenbehoud in de wondere wereld van klantgericht zijn. Daarnaast biedt zij coaching on the job aan voor receptie/gastvrouw medewerkers vanuit haar bedrijf de Gast Centraal. Lexia heeft meer dan 20 jaar ervaring in de service -en dienstverlening en heeft 4 jaar bij Vivare als Gastvrouw gewerkt.

Praktische informatie

Datum:               Dinsdag 7 april 2020
Tijd:                    Inloop 09:00 uur, workshop 09:15 – 12:00 uur
Locatie:              De Woonmensen, Deventerstraat 54, 7321 CA Apeldoorn. Ruimte Van Kinsbergen Zaal
Kosten:               € 152,50 per persoon
Deelnemers:      Er is plek voor minimaal 8 en maximaal 12 deelnemers

Je kunt je aanmelden tot 23 maart; heb je je aangemeld en je meldt je af na 23 maart dan brengen wij helaas de kosten in rekening.

Hier kun je je aanmelden.