Kom jij ons versterken als medewerker Klantenservice?

(tijdelijk voor 36 uur per week)

OVER VIVERION
Viverion is een woningcorporatie met bijna 6.000 woningen in de gemeenten Lochem, Rijssen-Holten en Hof van Twente. Wij verhuren, ontwikkelen, onderhouden en beheren onroerend goed, zowel woningen als garages en vastgoed met een maatschappelijke functie. Viverion wil vooral perspectief bieden aan mensen met minder kansen op de woningmarkt. Wonen is voor ons meer dan alleen woonruimte leveren. We zetten ons actief in voor de woonomgeving en leefbaarheid in ons werkgebied. We werken actief samen met de gemeenten, huurdersorganisaties, aanbieders van zorg en welzijn en andere instellingen.

WAT DOE JE ALS MEDEWERKER KLANTENSERVICE?
Bij de klantenservice komen alle telefonische klantvragen binnen. Als medewerker Klantenservice ben je het eerste aanspreekpunt. Je draagt zorg voor een correcte en vlotte afhandeling van vragen van (potentiële) klanten en zakelijke relaties. Daarnaast zorg je voor de overdracht van vragen aan de tweede lijn. Je signaleert ongewenste ontwikkelingen en neemt initiatief om deze ontwikkelingen tegen te gaan. Je vangt omgevingssignalen op en werkt mee aan het verbeteren van de dienstverlening van Viverion. Ook handel je eerstelijns e-mails af en zorg je voor de administratieve verwerking daarvan. Je werkt vanuit ons kantoor in Lochem.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?
Wij zoeken een enthousiaste, gedreven, zelfstandige en oplossingsgerichte collega met gevoel voor de organisatie. Je kunt je mondeling goed uitdrukken en je kunt goed luisteren. Je weet goede
afwegingen te maken en schept de juiste voorwaarden om zelfstandig te werken. Vanzelfsprekend durf je kritisch te zijn naar jezelf en naar collega’s om het beste resultaat te halen. Je werkt graag in teamverband en kunt goed werken onder druk.

WAT ZIJN ONZE FUNCTIE-EISEN?
– Hbo werk- en denkniveau.
– Je bent klantgericht, flexibel, accuraat en neemt verantwoordelijkheid.
– Je beschikt over uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden.
– Kennis van en ervaring met Word, Outlook en diverse registratiesystemen.
– Ervaring in of kennis van de volkshuisvesting is een pré.

WAT BIEDEN WIJ JOU?
Je krijgt een afwisselende en uitdagende functie binnen een klein team. In onze dynamische no nonsens organisatie is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
De functie is ingedeeld in schaal G en is voor de duur van 1 jaar.

WIL JE MEER INFORMATIE?
Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Tanja Paffen, manager Klant. Vragen over de sollicitatieprocedure kun je stellen aan Jennifer Jacquet, hr-medewerker. Beiden zijn bereikbaar onder telefoonnummer 088 – 321 32 10. Meer informatie over Viverion vind je op onze website www.viverion.nl.

BEN JE ENTHOUSIAST?
Stuur je motivatiebrief en curriculum vitae vóór 5 mei 2018 per e-mail naar j.jacquet@viverion.nl. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandagmiddag 14 mei 2018.
Acquisitie begrijpen we, maar stellen we niet op prijs.